Friday, January 01, 2010

GREAT DAY

harinie , bangon pade pukol 10 tepat , haahha awal ken?
sbb mama da jerit mcm ape dahh , so bngon je laa , lg2 papa cuti , coz new year ,
papa da mengamok mcm org gile , lg aa aku takot , slalu mama jerit papa takde kad rumah ,
so dea jerit kuat mane pun , aku tidoee je , hhahhaahahhh :)
bangon2 , mama tanye , kau amek subjek ape je taon dpn? aku pon ckp laa , nk buat ape?
dea ckp tusyen aa! ingat ape? aku pon bgtau laa 9 subjek yg aku amek for pmr ,
then lpas tuh , aku smbong tido , aku tido dpn mama plak tuh ,
dea jerit aa , ape lg?
dea kate , bangon! mandi cpt! nk beli beg sekolah ,
aku pon , ckp ;-



aku ; haa? nk beli ktmane?
mama ; kat klang je ,
aku ; eleh! taknak aa
mama ; arghh, bnyk bunyik, beli je
aku ; org nk kt jusco! kat tropicana life!
mama ; takde2 . beli je , kalau tak jgn arap laa mama nk bg duit utk kau beli sendiri!



aku pon merajok , then teros blahh masok bilik , then papa jerit dohh , hoyyyy! bangon!
aku buad pekak , then dea serang bilik aku , patuh jerit kuat2 , menggelabah aa aku bangon .
grrr,
mama gelak kan aku! bengang je! dea ckp , hahahah pdn muke kao! mama jerit taknak dga! amek kau!

then aku ckp aa ;-


aku ; kelaka ke?
mama ; hahahah , kelaka sgt! padan muke!
aku ; pagi2 da biseng , mcm ape je!



haahhhah , kurang aja ken? heee :D tabiat saye ,





then da gerak laa gi beli beg , grrr , bengang je tak dpt tropicana lifee!
dah beli , dlm 12.45 balik , coz papa nk solat jumaat ,
aku pon balik , then da balik solat tuh , papa ckp nk blik seremban jap ,
visit grandma saye , kitorg gerak dlm pukol 4.29 pm ,
then smpai 5.30 ,
pening gile kod , dah laa hujan ,
then masok ruma grandma , slm2 dea , walaupon dea bkn islam , kene laa slm jgk ken ?
hoho , lupe nk ckp , selepas atok saye cerai , dea kawen nenek tiri , then masok islam ,
tp time papa saye convert islam , grandma kandung tak convert , coz dorg dah berpisahh ,
papa dah diambil oleh atok , so terpisahh la dari nenek kandung selame 40 tahun .

ahahah lame ken? dahh laa , mls nk cerite sejarah nie .

then dah borak besame grandma , kitorg pegi mkn kad kfc ,
mkn dgn dea , sume org pelik je , asal family melayu nie , mkn dgn cine?
ahahahah , lantak laa , heran ke?
grandma aku ken? bkn nenek kau!
then kitorg , gelak2 , mcm kfc tuh kitorg punye je ,
aku gelak tahap gaban je , dahh aa kuat ,
bapak segann bhai!
hhhahaa :DDD

yelaa , time tgk mkn , mama buat lawak plak ,
hahahah :)
mmg best gile laa!



then dah habes , pegi balik ruma dea ,

patuh mama buat topik pasal yg papa terpisah dari grandma selame 40 tahun ,
sedih cket ar , kesian grandma , 40 taon bhai? GILE tak GILE ?

hahahh :)
then dea ckp , our great grandmother , baru je pass away ,
4 tahun lalu ,
time tuh , papa tak jmpe grandma lg ,
if tak , da bole jmpe dah moyang aku!

heee :DD


then dea ckp adek beradek dea , sume tinggal bejaohan .
sorg kat BRUNEI , UNITED STATES , AUSTRALIA and blablabla , ape bende tah namenye .
hee :) bangge bhai , nenek sedare saye tuh!
tp ken? dea ckp , adek2 dea sume sombongg dgn dea , taknak tego langsong ,
yelaaa name pon CINA , kalau da kaye , mane nk ingat org ,
ahhahah , aku kutok cine nie , grandma saye pon cine , ahahaahah :)


sorayyy :)



mase saye tga dga sejarah family grandma tuh , smpat plak snap pict , heee :)





hahahaha comel tak? hee :DD
lpas tuh , sambong dga cerite dea balik ,
then dah habes , kitorg balek ,
dlm pukol 8.30pm
then smpai rumah 10.00pm
hee , penat kod ,
balik2 , teros onlinee ,
then baring2 jap ,
penat ken?
hee :DD

then dga lagu mcm org gile jap ,
patuh bace blog orgg ,
then , baru laa aku mandii ,
hee , cuci rambot sume ,

then update blog ,
hee ,


tengs :)

p/s ; SAYE BENCI NENEK TIRI SAYE .