Wednesday, December 16, 2009

yeahhh! balik balik aku ! erhhhhhhhhhhhh :(

td mama panngil aku , time to tgh maen lap ,
then dea ckp :-

mama : kakak! (jerit tuh!)
aku : ye?
mama : sape yg amek lauk papa ? tgk papa dah mkn takde lauk , sampai hati ken?
aku : wtf ? ehhh , kakak td makan drumet dgn nasi kosong je oke? tak amek pape pon!
mama : abes to? tgk papa mkn ape? papa dah marah mama! hishhh! korg mkn tak ingat dunie ken?
aku : ma pandai je tudoh ken? entah2 adek yg amek ke? grr
mama : skrg dah mcm nie , sume tanak ngaku!
aku : (panggil adek) tairrr! sini cpt! td kau mkn amek lauk papa ken? asal aku yg kene mrh ? babi betol!
mama : sape yg amek? mkn tak ingt ingt! satu hari mkn brape kali entah?!
adek : mane de , tadi tair mkn nasi dgn ayam je
aku : ye aa tuh! kao ckp betol2 ?
adek : betol , tanye utong!
aku : sumpah?
adek : sumpah!
mama : masing2 taknak mengaku!
papa : dah dah , jgn gado la maa
mama : bkn nk gadoh , tp paa asek mrh mama je , tak tau dorg yg mkn tak ingt! laen kali asingkan lauk for papa
aku : erhhhhh
adek : asek2 tair je kene ,


then aku pun blahhh dari situ then aku ckp "laen kali takpayah masak! sume takpayah mkn!"
aku jerit plak to , hahaahha :) mama maybe mengamok nk mampos dgn aku ,
eemmmm , bia je aaaa , aku tak salah ken? grrrrr