Saturday, December 05, 2009

mimpi smalam :D

okayy ceritanye mcmnie :D

aku pegi hari kantin sch adek aku ,
then dah smpai sane aku jmpe cieda ,
rynduu doe kad dea ,
dea ckp "syud!"
aku "ciedaaaa!"
haha :D
nie dialog okayy ;-

aku ; kau sorg je ke ?
cieda ; eh taklahh , dgn bella and meimei
aku ; ohh , td aku nmpk aneesa , dea tak tego aku ponn :(
cieda ; dea tak nmpk kott , chill :)


blablablablabla , borak kosong je , haha ,
then aku pegi kedai dkt sekolah to , beli aiskrim milo .
fuhhh! sedap ho , then aku mkn laa ,
patuh aku dga ade org pggil name aku dari tingkat atas ,
aku tgk FUCKER to plakk!
grrr , dea prli2 aku , then aku tgk atas then tunjok FUCK kad dea ,
hahah , patuh dea diam ,
sebelah aku ade abg , aqil gemok and daus ,
aqil to ckp "haha , bagos2"
patuh daus senyum je , haha segan douh! ;D

then , aku ngan cieda pisah , dea nk jumpe membe dea , salam2 then blaahhh ,
aku jln dgn aida , hhhahaha :D
then dah penat2 balek aaa , tp sebelom balek to , aku bg hp daus kad dea , ohh lupe nk ckp , aku pinjam hp dea kejap , nk snap picturee , hp dea punye camera lawa , hahha ;D

patuh mase nk kelua sch to , aku jmpe aneesa , aton , celakk , and ramai lagii! tak jd nk balek , rynduu diorg doe!
hahah :D
then jalan2 , aku ngan aneesaa je , tanak pisahh , heee :D
dea belanje aku air dgn kentang , lame tak dating dgn kau neesaa!
patuh aku jmpe daus jap , nk minx hp dea balek , haha :D
dea bg then ckp "asal lepak dgn bie kejap je?"
aku ckp "ala soryy , da rynduu sgt dgn membe"
dea ckp " a tkpe2 , bie phm"

adoyy , kesian laa pulakk , then aku lepak laa dgn dea lame cket ,
patuh da snap2 picturee dgn aneesa sume , then daus bg something , tp aku tatao ape , hahah :D

patuh dea ckp "iloveyou!" hahah :D
then aku ckp "iloveyoutoo"

aneesa nk balek dahh , salam2 patuh hug dea , hoho <3
then tetibe aku dga lagu "baby are you down down down down down"
aku pke balek "eh to ringtone aku ken?"

patuh aku tejage! hishhhh siot douhh! , tgk syok mimpi ,
aku tgk aa sape yg call , daus rupenye ,
baru nk maki dea coz kacau aku mimpi , haha , tp tak berani , heee :D
aku tak smpat angkat call dea , then aku call balek , dea suroh bngon laa apesume ,
then aku tgk jam baru 9.30! awal lg!
then aku ckp "ala 10.30 bole ?"
dea kate "aa yelahh"
then aku tido laa balek ,
berharap yg mimpi to akan muncol balek , tp HARAM je aku tggu ,
tp aku bangon pukol 01.00pm ,
haha terlewat 2 jam 30 minit ,
ahahahahah :D
sorry :)


tuh je kod pasal mimpi nehh , bg aku best sgt , coz aku jmpe sume membe lame yg aku rynduu tahap babi to , ahahha :D aku harap laa jd betol2 , even hari kantin dah habes , ahahah :D tengs bace*